2011. augusztus 10., szerda

Kirándulás

Sziasztok!

A szállásunk Bódvaszilason volt, Magyarország egyik legészakibb pontján. A táj gyönyörű volt, az időjárás is mellénk szegődött, sokat tudtunk kirándulni, túrázni. Elmentünk Aggtelekre is a cseppkőbarlangba, mert egyikünk még nem látta és a Bódvarákó melletti Rákóczi-barlangban is jártunk. Meg merném kockáztatni, hogy szebb mint az aggteleki és izgalmasabb járatrendszere van, szűk lépcsőkön is kell mászni (persze a turistás részt értve). Barátom nagybátyjáékat is meglátogattuk, ők is a környéken laknak, egyik este egy jó sütögetős-beszélgetős látogatás kerekedett, nagyon jól éreztem magam :) Mi magunk is bográcsoztunk szombaton, naggggyon fincsi lett. A Szádvárat is meglátogattuk, én eléggé csodálkoztam hogy ezt anno a 1500-as években hogy bírták bevenni, mert mire én feljutottam, addigra őszintén szólva jól leizzadtam :D Nem hogy még ágyúkat cipelni azon a köves, meredek hegyen...erő volt bennük, az biztos :) Most pedig következzen néhány kép:

Erre a legutolsó panorámaképre meg katt, nagyban sokkal szebb :) Remélem tetszettek a képek és visszaadták azt, hogy mennyire jól telt ez a pár nap :)